A la pestanya "ACCIÓ SINDICAL" d'aquest bloc, a l'apartat "CAMPANYES 2011", hi trobareu el model de recurs d'alçada contra la no-correcció del tercer exercici de la primera prova de la convocatòria 192/2010, del procés selectiu de l'escala auxiliar administrativa del cos auxiliar administratiu (subgrup C2).
Si estàs afectat/da per aquesta no-correcció, t'encoratgem a presentar recurs d'alçada. Baixa't el model, posa-hi les teves dades i porta'l a registrar. Com més siguem, més força tindrem!
Trobo molt jus que es faci un recurs d'alçada. Però tots sabem que no ens podem identificar a l'examen i a més quan respons al telefon dius el nom del Servei no el teu
ResponElimina